Onze taalcursussen gewaardeerd met een 8.7
Klanttevredenheidsonderzoek 2020:
hoe worden onze taalcursussen gewaardeerd?
Ieder jaar voeren we een klanttevredenheidsonderzoek uit.
We zijn altijd benieuwd hoe we onze taalcursussen Engels, Duits en de andere talen nog verder kunnen verbeteren in het voordeel van de klant.
Klanten geven ons gemiddeld een8,7
Daar zijn we natuurlijk heel blij mee!
Benieuwd hoe we u ook kunnen helpen met een taaltraining?
Naast vragen over onze website en onze nieuwsbrief stelden we de volgende vragen:
- Herkent u onze kernwaarden: betrokkenheid, helderheid en resultaatgericht?
90.9% gaf aan deze te herkennen. Op onderdelen: 9.9% - Hoe heeft u de samenwerking met ons ervaren?
28,6%: verloopt goed en 71,4%: is zeer plezierig. - Wat vindt u van de intakegesprekken?
35,7% ervaart die als nuttig en 64,3% als essentieel. - Heeft u de trainingen als maatwerk ervaren?
90% zei: ja! 10% op onderdelen. - Wat vindt u van het gebruikte lesmateriaal en de aanvullingen tijdens de les?
55.5% lesmateriaal was maatwerk en 39.4% lesmateriaal sloot goed aan. 5,1% voldeed. - Wat was het effect van de training op uw werk?
72.7% liet weten het geleerde dagelijks toe te passen. Het meeste wordt toegepast: 27,3% - U heeft vooraf een doelstelling bepaald, is die behaald?
14,3%: op onderdelen, 76.6%: deze is behaald en 9,1% zelfs beter dan verwacht - Maakte de trainer een professionele indruk?
49% maakt een professionele indruk. 51% kwam zeer professioneel over. - Hoe verhoudt de prijs/kwaliteit van onze diensten met die van anderen?
11% kan ik niet inschatten, 42,9% is hetzelfde, 46,1% is beter - Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij anderen?
Erg waarschijnlijk 45.5% en zeer waarschijnlijk 54.5%
Fijn dat we deze response hebben gehad en een stimulering om constant ons best te doen.
We zijn trots op de referenties van onze klanten
Bekijk de businesscase van: A&B Groep, GOOGLE Panoramawereld, CZ Zorgverzekeringen, Alphabet Nederland, en HR interim Schellens. Of die van Ooms makelaardij of Concrete Valley.
Wat we voor u of uw organisatie kunnen doen? We maken graag kennis.
neem contact op