Bedrijfstrainingen zakelijk Engels op maat
Onze taalcursussen gewaardeerd met een 8.7

Onze taalcursussen gewaardeerd met een 8.7

Klanttevredenheidsonderzoek 2016:
hoe worden onze taalcursussen gewaardeerd?

Tevreden klanten taalcursussen SR training -
Ieder jaar voeren we  een klanttevredenheidsonderzoek uit.

We zijn altijd benieuwd hoe we onze taalcursussen Engels, Duits en de andere talen nog verder kunnen verbeteren in het voordeel van de klant.

Klanten geven ons gemiddeld eenGele waardering ster8,7 

Daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

Benieuwd hoe we u ook kunnen helpen met een taaltraining?

Naast vragen over onze website en onze nieuwsbrief stelden we de volgende vragen:

  • Herkent u onze kernwaarden: betrokkenheid, helderheid en resultaatgericht?
    90.9% gaf aan deze te herkennen. Op onderdelen: 9.9%
  • Hoe heeft u de samenwerking met ons ervaren?
    28,6%: verloopt goed en 71,4%: is zeer plezierig.
  • Wat vindt u van de intakegesprekken?
    35,7% ervaart die als nuttig en 64,3% als essentieel.
  • Heeft u de trainingen als maatwerk ervaren?
    90% zei: ja! 10% op onderdelen.
  • Wat vindt u van het gebruikte lesmateriaal en de aanvullingen tijdens de les?
    55.5% lesmateriaal was maatwerk en 39.4% lesmateriaal sloot goed aan. 5,1% voldeed.
  • Wat was het effect van de training op uw werk?
    72.7% liet weten het geleerde dagelijks toe te passen. Het meeste wordt toegepast: 27,3%
  • U heeft vooraf een doelstelling bepaald, is die behaald?
    14,3%: op onderdelen, 76.6%: deze is behaald en 9,1% zelfs beter dan verwacht
  • Maakte de trainer een professionele indruk?
    49% maakt een professionele indruk. 51% kwam zeer professioneel over.
  • Hoe verhoudt de prijs/kwaliteit van onze diensten met die van anderen?
    11% kan ik niet inschatten, 42,9% is hetzelfde, 46,1% is beter
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij anderen?
    Erg waarschijnlijk 45.5% en zeer waarschijnlijk 54.5%

Fijn dat we deze response hebben gehad en een stimulering om constant ons best te doen.

We zijn trots op de referenties van onze klanten

Bekijk de businesscase van: GOOGLE Panoramawereld, CZ Zorgverzekeringen,
Alphabet Nederland en HR interim Schellens.

Wat we voor u of uw organisatie kunnen doen? We maken graag kennis.

Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Sharing is caring. Thanks a lot!
GRATIS E-BOOK
150-zakelijke-Engelse-uitdrukkingen Zakelijke uitdrukkingen in het Engels 150 stuks!

Nederlandse uitleg, met Engelse voorbeeldzinnen.

 

Voorkom Van Gaaleriaanse Fouten, Spreek als een Native Speaker, Kom Professioneel over

Download

ONS WERKGEBIED

Wij komen naar u toe. Onze taalcursussen geven wij als in-companytraining in het gebied van Vlissingen tot Rotterdam, van Breda tot Tilburg, van Etten Leur tot Bergen op Zoom, maar ook in andere plaatsen in Nederland zijn wij actief. Bekijk de locaties van onze klanten.

google-map-logo

STEL UW VRAAG
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

In de afgelopen maanden heeft een aantal van mijn collegae bij A&B Groep de cursus Zakelijk Engels gevolgd bij SR training en ik ben blij verrast met de behaalde resultaten.

SR training heeft het team Geboortezorgadvies van CZ op een praktische en inspirerende manier kennis laten maken met Zakelijk Engels.

Iedere les was voor mij boeiend en leerzaam. De opdrachtvormen waren wisselend, afgestemd op mijn werk. Dit maakte de lessen dynamischer.

SR training is een toegankelijk trainingsbureau dat hoogwaardige taaltrainingen aanbiedt. Het is een fijne partner in de samenwerking en is enorm flexibel. Flexibel in de inhoud van trainingen, de planning en de omgang.

Wat me vooral aansprak was, dat het zo toepasbaar was. We behandelden onze eigen e-mails en rapporten. Geen droge lesstof of invuloefeningen.

Wat een verschil met school, dat leren zo leuk kan zijn. Echt praktisch en afgestemd op onze groep.
Hartstikke bruikbaar in ons werk.

Het heeft me eigenlijk nog verder gebracht dan waar ik dacht uit te komen. Ik spreek met veel meer zelfvertrouwen en merk dat het communiceren stukken beter gaat. Ook is er aandacht besteed aan vaktechnische vocabulaire wat me erg heeft geholpen.